Dansk Røde Kors og Sidecut!

Forleden lagde Røde Kors dette billede op på deres facebook-side. Jeg blev helt forskrækket da jeg så billedet, da jeg sjældent ser mig selv fra denne vinkel – kan godt forstå, at de fleste som ser det for første gang, kommer med en kommentar, når jeg støder ind i dem. De som kan lide det, siger det ofte direkte til mig, og de som ikke kan lide det, siger sjældent noget udover “du er da blevet kort i siden hva’?”. Nej, på nær børn og gamle mennesker som fortæller mig deres mening – at det er grimt og “noget fjollet noget”. Jeg tager overhoved ikke disse kommentarer ilde op, da jeg udemærket godt ved, at det hverken er smukt eller pænt – det er heller ikke derfor jeg har det – jeg har det fordi det klæder min stil og min person, som ikke “bare” er pæn og blond :0) men også lidt sej ;0)

// Maria

Hvad tænker du?

