Godmorgen (bangebuks Maria)

Godmorgen derude!

Jeg sidder i toget på vej til arbejde, og skide ærger mig over, at jeg ikke turde tage min nye solgule oversize jakke på, som jeg købte i en genbrug da jeg var hjemme i Glostrup i forbindelse med Roskilde Festival.
Det er sjældent, at jeg bliver en kylling på den måde, men det gjorde jeg i morges… Til gengæld fik jeg taget en denim-nederdel på som er på nippen til at være for kort til arbejdsbrug, så det er en skøn tøj-dag (som i overhoved ikke!)🙂

Nå men humøret fejler intet – så nu skal jeg i bunds med mine to-do’s på arbejde🙂

Adios!

20120710-074418.jpg

Hvad tænker du?

