Dagens outfit – Roskilde II

Jeg håber at I også har nydt det dejlige vejr i dag🙂 Min dag har stået på brunch, loppemarked og en tur på stranden🙂 dejlig dejlig søndag!

Nedenfor kan I se mit outfit fra igår. Jeg havde shorts på fra Levi’s, top fra Zara, gummistøvler fra Hunter, bh fra Gina Tricot og solbrillerne, tasken og hårbåndet af læder er købt på festivallen i en vintage-bod, til hhv. 50, 100 og 60 kr.
Jeg har valgt ikke at lege med farverne på et af billederne af tasken, så I kan se den “rigtige” farve.

// Maria

20120708-185824.jpg

20120708-185833.jpg

20120708-185846.jpg

20120708-185854.jpg

2 comments
  1. juliewearswellingtons said:

    Lovely Outfit, you look really adorable wearing your Rubber Wellingtons, they look so good on your bare legs, I wear Wellingtons too as you can see by my pic, I love them
    Hugs and Kisses
    Julie

    • Thank you Julie,

      Funny blog you have there🙂

      Hugs Maria

Hvad tænker du?

