Mode på Roskilde

Okay jeg kan lige så godt være ærlig og sige, at Roskilde måske ikke helt er min kop the, når det regner… Jeg er taget hjem til mine forældre for at arbejde og få et bad.

Koncerten med Wiz Khalifa igår var super god! Og jeg skal nok give jer nogle billeder. Dog var jeg også inde og se Jeanelle Money og det var ikke lige mig. Det bar sgu lidt kedeligt… Måske fordi jeg ikke hører hendes musik til daglig, for hun er meget dygtig – hun fik mig bare ikke op og ringe…

Anyways, så har jeg selvfølgelig kigget lidt på folks påklædning på Roskilde, og det er sgu meget af det samme pigerne går i. Faldt over dette billede fra butikken RUDE, og det viser flot hvordan man klæder sig hvis man er mainstream på Roskilde. Fedt outfit – ingen tvivl om det – bare lidt kedeligt når SÅ mange har det samme på🙂

20120706-141943.jpg

Jeg syntes også lige at I skal have et billede af nogle seje Converse-sko🙂

20120706-142442.jpg

// Maria

Hvad tænker du?

