Dagens outfit

I går nød jeg den sidste aftensol hjemme hos min mor, hvor jeg lige fik hende til at tage et par billeder til dagens outfit. Kjolen fra Saint Tropez krøb vildt meget, første gang den blev vasket, så den er liiige lidt kort til at bruge på arbejde, så det er en fritidskjole🙂 Smykkerne er mine grapes fra Georg Jensen. Mit yndlingsur fra Rosendahl. De nye sandaler fra Jeffrey Campbell er virkelig dejlige og passer bare til det hele. Silkejakken er fra Ambre Babzoe. Jeg har valgt at tage et silkebånd i taljen, som jeg binder med en sløjfe på ryggen.

// Julie

20120706-181058.jpg

20120706-181120.jpg

20120706-181140.jpg

20120706-181155.jpg

Hvad tænker du?

