Pre-lanceringen af den nye Brøndby-trøje

Halo derude🙂

Så er vi rigtig klar til at flytte ind på Roskilde! Igår tog jeg hjem til mine forældre og sov, men i aften står den på telt, sovepose og trucker-bad🙂

Som jeg lovede tidligere vil jeg fortælle lidt om pre-lanceringen af den nye Brøndbytrøje som hummel har lavet.
Vi var 4 piger som fik det nye sæt på og så gik turen ellers til en fest arrangeret af hardcore Brøndbyfans! Vi blev rigtig godt taget imod og det var rigtig skægt. Da jeg frygtede, at det ville blive et flop, var det en lettelse at det gik godt.

I aften står den på Wiz Khalifa!

// Maria

20120705-202642.jpg

Hvad tænker du?

