ROSKILDE!!!

I dette øjeblik er jeg på vej til Roskilde Festival! Jeg skal arbejde for hummel med forskellige events og online kommunikation. hummel har lanceret en blog, som jeg skal arbejde på fra Roskilde, så hummels deltagelse på festivallen kan følges af hummels medarbejdere som arbejder fra Aarhus. I dag er vi 5 piger fra hummel som skal spille fodbold i forbindelse med SensationalStreetSoccer, som hummel har indgået en aftale med, og senere i dag skal vi deltage i et surpriseevent, som jeg vil skrive om senere. Jeg kommer til at poste en del disse dage fra Roskilde, så I bliver også opdateret🙂

// Maria

P.S. Gotta luv my job!!!

20120704-100759.jpg

20120704-101055.jpg

Hvad tænker du?

