Kærestebrunch

Her til morgen lavede jeg brunch for anden dag i træk. Min kæreste skulle spille kamp igår, og blev derfor snydt for brunch, hvorfor jeg forbarmede mig i dag, og diskede op med samme menu🙂

Jeg er ingen magiker i et køkken, men det er faktis ret let a lave brunch. Det som er mest omfattende er pandekager og røræg, men her finder utallige opskrifter og vejledninger på nettet. Jeg bruger ofte dk-kogebogen (www.dk-kogebogen.dk).

Nyd jeres søndag🙂

// Maria

20120701-125624.jpg

20120701-125633.jpg

20120701-125645.jpg

20120701-125639.jpg

Hvad tænker du?

