Sneak peak af dagens outfit

God fredag🙂

I dag er det fredag, og for en gang skyld skal vi spendere weekenden i Horsens og kun Horsens (det er efterhånden lang tid siden). I aften skal der bare hygges (efter jeg har trænet) og imorgen kommer min mormor, morfar og gudfar til frokost fra Kbh. De er nogle meget sjove mennesker (bevidst og ubevidst) så det er altid en fest, at have dem på besøg🙂 Det er nok en af de sværeste ting ved at bo så langt væk fra familien – at vide, at jeg går glip af en del tid med de ældre i familien. Da jeg boede på Sjælland boede min mormor og morfar meget tæt på min lejlighed, og de var ofte på besøg, næsten ugentligt.

I får lige et lille sneak peak af dagens outfit som bliver lagt op kl. 18🙂

Rigtig god fredag🙂

// Maria

20120629-150804.jpg

Hvad tænker du?

