Min Insta-uge

(billederne skal “læses” fra Venstres til højre)

20120627-222700.jpg

1. Af en eller anden årsag elsker jeg at “læse” reklamer, og da jeg sidste uge gik i gang med bunken, faldt jeg over den frygtelige Sloggi-reklame med Tina Lund og Allan Nielsen. Jeg har fuld forståelse for, at Allan Nielsen mangler penge, men jeg syntes, at denne reklame er en tand utroværdig…

2. Kom tilbage på jobbet efter ferie og fandt min arbejdsplads fint dekoreret med bl.a. Billeder fra bloggen.

3. Var til brunch hos min mor og stedfar i lørdags, og fik mig en ægte Congo-bajer fra flasken🙂

4. Mine negle i forskellige farver og mine nye ringe fra Stig P.

5. Sushi og Asti, til før-fest hos en sød sød pige.

6. Efter en lur på 25 min. I toget hjem fra arbejde mødte jeg Horsens Garden, som larmede LIGE en tand for meget for min groggyness!

7. Poserne fra lørdagens shopping – fantastiske køb (er stadig lidt shoppe-“høj” over de gode fund)🙂

8. EM i soveværelset… Som kæreste af en fodboldspiller ser jeg utrolig meget fodbold for tiden!!

9. Dejlig mad på en mandag – mandag er en god dag, hvis man gør den god!

// Maria

Hvad tænker du?

