Rene pensler

Indrømmet: jeg er vel egentlig lidt en dulle og derfor ret afhængig af min makeup og hertilhørende kvalitetspensler! Jeg har tidligere renset dem (for sjældent) ved at vaske dem lidt med shampoo. For leden på en af mine ret hyppige ture i matas, fandt jeg denne penselrens til 40 kr. Den er faktisk ret smart. Man sprayer lidt på en pensel og tørrer efter med et stykke papir. Gør rengøringen super nem – og nu får jeg gjort dem rene noget oftere. Rensesprayen er sikkert fyldt med en masse grimme ting, men jeg tror næsten, det er at foretrække, hvis jeg får mine pensler rengjort oftere trods alt🙂
Andre lette og smarte tips til penselrengøring modtages dog gerne.

// Julie

20120626-202541.jpg

Hvad tænker du?

