New in – jeans fra Zara

I dag har været en almindelig dag på arbejde, med møder, mails og lidt papirarbejde. Af uforklarlige årsager er jeg vildt træt i dag, så jeg håber, at jeg kan overtale min kæreste til at lave mad eller hente Sushi🙂

Som jeg har lovet vil jeg lægge lidt indlæg op med mine nye items på shoppeturen i lørdags. Jeg købte bl.a. Disse fede jeans fra Zara, som er dejlig løse og bløde i stoffet. Havde dem på til festen lørdag, men forsøgte også med en neongul top som i kan se nederst – de bliver et hit i min garderobe denne sommer!🙂

// Maria

20120626-172619.jpg

20120626-172912.jpg

Hvad tænker du?

