Dagens outfit – den nye sweater

Jeg ved, at jeg havde lovet jer et festoutfit i dag, men da billederne ligger på min venindes mobil, må vi væbne os med tålmodighed🙂 indtil da får I mit outfit fra igår, hvor jeg havde min nye sweater på fra Zara. Den er hvid med et hint af perlemor – ret flot nu hvor jeg er blevet brun. Hertil havde jeg højtaljede bukser på fra Cheap Monday, sandaler fra Zara, loops fra H&M og mine nye ringe fra Stig P.

// Maria

20120626-073420.jpg

20120626-073428.jpg

Hvad tænker du?

