iPad case

Det har irriteret mig, at bagsiden af min iPad tager lidt skade af at blive transporteret rundt. Apples smartcover er smart, men ikke SÅ smart! Jeg har derfor kigget mig omkring efter en lille taske, der kan give lidt beskyttelse. Jeg var så dræstig at gå ind på net-a-porter.com, hvor jeg sjældent kan gå ind uden at blive fristet – denne gang var ingen undtagelse. Faldt over dette fine eksemplar fra Michael Kors på udsalg. Glæder mig til at få besøg af postmanden🙂

// Julie

20120624-214342.jpg

20120624-214702.jpg

Hvad tænker du?

