Silk drops

Da jeg var til frisøren tidligere på ugen, puttede hun de her silk drops fra Gold i mit hår. Jeg blev simpetlhen nødt til at købe et eksemplar med hjem (sammen med en anden ting, jeg poster på et andet tidspunkt). Min Morrocanoil sang alligevel på sidste vers, og disse silk drops er varmeafvisende og med UV-beskyttelse. Jeg har nu brugt produktet i en lille uges tid og er solgt! Man kan virkelig mærke, hvordan mine spidser bliver plejet lidt ekstra, så min proces med at blive langhåret ikke bliver så træls🙂 Meget drøj i brug. Man snupper lige et enkelt lille pump og fordeler i primært den nederste del af håret, inden håret fønnes. Fedter ikke, men gør det blødt og smækkert.
Så klager jeg heller ikke over den fine emballage, og at den er uden parabener🙂

// Julie

20120624-145958.jpg

Hvad tænker du?

