En begivenhedsrig uge

20120624-143148.jpg

Her kommer et af de lidt mere personlige indlæg på bloggen. Jeg synes selv, at det kan være rart at få et indblik i bloggerne “behind the scenes” ved de blogs, jeg selv følger, så jeg håber, at I har det på samme måde🙂 Jeg har haft en ret hyggelig uge, som jeg for en sjældens gang skyld har husket at dokumentere med en masse instagram billeder.

1. Sidste weekend var som bekendt min fødseldagsweekend, hvor jeg serverede denne lækre kage for mine gæster. Blev fejret med maner.
2. Mandag var jeg blevet inviteret ud at spise på Madklubben i Store Kongensgade. Jeg kunne ikke vælge mellem desserterne, så fik alle 3. Man har kun fødselsdag en gang om året. Den søde tjener valgte at gøre mig opmærksom på, at det jo altså ville være alle 3 i deres rigtige størrelser. Jeg havde en lille smule mavepine, da jeg gik derfra – men på den gode, tilfredse måde🙂
3. På jobbet fredag blev det “fejret”, at der kun var ca. 6 måneder til jul, så menuen bestod af julemad med dertilhørende ris ala mande. Det er lidt spøjst at spise ris ala mande i 20 graders varme. Det er nærmest lidt blasfemiskt.
4. Sig det med Julies yndlingsblomster. Søde blomster til mig fra en sød en. Dejligt🙂
5. Sommerhygge på arbejdet bød ud over øl og vin også på all you can eat Paradis is – and I can eat a lot🙂
6. Weekenden har jeg tilbragt hjemme hos min mor. Vi var ude at se min nieces legehus, der netop har fået et fint, hvidt stakit om haven. How cute is that?:)
7. Min sengekammerat, når jeg er hjemme hos moar.
8. Søndagsbrunch med familien på cafe casa i nærheden af Ringsted. Super hyggeligt og faktisk en af de bedste brunch, jeg har fået længe!

Husk at både Maria og jeg er aktive på Instagram: mariafmf og juliefmf, hvor vi poster alverdens ting og sager.

God søndag. Kan være, der kommer et lidt mere “rigtigt” post fra mig senere på dagen.

// Julie

Hvad tænker du?

