Den lille ting som gør en kæmpe forskel!

I mandags, da jeg kom på arbejde efter to ugers ferie, mødte jeg ind til en plads som var flot dekoreret med udklip af sole og billeder fra bloggen, samt en “velkommen tilbage”-besked. Dette fik mig virkelig til at føle mig værdsat som kollega. Først blev jeg lidt befippet, da der pludselig hang billeder af mig (i diverse selvfede positioner) over det hele, men tanken kom hurtigt hen på, at en kollega havde lagt energi i (haft lyst til) at gøre dette for at overraske mig og gøre mig glad.

Mit formål med dette indlæg er, at uanset hvor travlt vi har, og uanset hvor fantasiløse vi er, så må vi ikke undervurdere, hvor stor en virkning disse små initiativer har. At gøre noget ekstra og ikke forventet, gør ikke kun noget godt for de involverede parter, det smitter!🙂

// Maria

20120622-232852.jpg

Hvad tænker du?

