Dagens Outfit

Forleden var jeg på cafe med et par dejlige piger fra mit arbejde. Vi var på Rabar i Aarhus, som er et ganske udemærket sted, med simpelt mad, fantastisk kaffe og gode priser.
Jeg fik bl.a denne macchiato og trak selv lidt m&m’s til🙂

20120623-170454.jpg

Den dag havde jeg nedenstående outfit på, som jeg loggede en kollega til at tage i en baggård ved siden af cafeen.
Jeg havde afklippede hvide denimshorts på fra Levi’s, og en gul vintage trøje i 100% angora uld fra Harrods of London. Begge ting er købt i en vintage-butik i Aarhus. Herudover havde jeg min lædderjakke på fra Zara, sandaler fra Zara, solbriller fra MBMJ og min taske fra MBMJ, som jeg bruger til og fra arbejde, da den kan rumme en del (og som I kan se, er den blevet brugt flittigt!).

I må have en dejlig lørdag! Jeg er i KBH, har shoppet hele formiddagen, og skal nu gøre mig klar til en aften, som står på fest alla Vestegnen🙂

// Maria

20120622-235752.jpg

20120622-235800.jpg

20120622-235807.jpg

Hvad tænker du?

