Dagens outfit

Det er godt nok længe siden, at jeg har fået postet et dagens outfit. Mangler simpelthen en fotograf🙂

Jeg udnyttede for et par dage siden, at Inwear er på udsalg. Denne kjole kiggede jeg på, da den var på fuld pris, men min mavefornemmelse sagde mig, at jeg godt kunne vente med at eje den, til den kom på tilbud. For at give lidt figur og fremhæve taljen har jeg bundet et silkebånd om livet. D/K halskæden er som bekendt en af mine fødselsdagsgaver. De små sandalsko-ting er af ældre dato fra Vagabond. Uret fra Rosendahl kender I. Den meget opmærksomme follower vil bemærke, at jeg har fået straight pandehår siden sidst. Trængte til lidt forandring, mens jeg venter på, at mit hår vokser sig langt🙂

// Julie

20120621-222035.jpg

20120621-222101.jpg

20120621-222121.jpg

Hvad tænker du?

