Dagens outfit

Denne lækre maxi-kjole købte jeg sidste sommer. Den er fra Samsøe Samsøe og i Jersey stof. Jeg havde lidt udfordringer med den i starten, da knapperne bagtil sidder ret langt fra hinanden og man så kunne syne min bagdel når jeg gik – det var der heldigvis en meget sød kollega, som gjorde mig opmærksom på, og tilbød at sætte lidt sikkerhedsnåle i (hun arbejder som konstruktør, så det blev gjort med et snuptag – mange tak🙂 ).
Hatten er købt hernede, solbrillerne er fra MBMJ, sandalerne fra Havaianas og bikinitoppen er fra hummel.

// Maria

20120616-160620.jpg

20120616-160626.jpg

Hvad tænker du?

