Fødselsdagshøst

I går havde jeg et par veninder over til en sukker- og chokolade overdosis for at fejre min fødselsdag. Da jeg som bekendt fylder 25 i morgen, fik jeg en meget fin kanelsnegl og lidt kanel i fødselsdagskortet (som jeg selvfølgelig bemærkede alt for sent, så der smuttede kanel ud over det hele!).

Jeg har nogle fabelagtige veninder, der kender mig ekstremt godt, så jeg fik nogle herlige gaver.
Håndsæben fra Rudolph er i verdensklasse, og noget man nok aldrig selv ville have valgt at bruge penge på, men elsker når andre giver en🙂 Duftlyset fra Body Shop kommer til at glæde kommende gæster på badeværelset😉 Den lange halskæde fra D/K vil give mange af mine klassiske looks lidt mere kant. De små lysestager fra Alessi matcher min elskede Alessi frugtskål. Love it! Derudover fik jeg en masse Nespressokaffe, som jeg efterhånden er blevet en ret stor fan af🙂

Opskriften på kagen, I ser på billedet, kommer i seperat post. Nam nam for en chokobombe.

// Julie

20120617-180516.jpg

20120617-181252.jpg

Hvad tænker du?

