Nye puder

Jeg har fødselsdag mandag. Bliver et kvart århundrede. Puha! Denne weekend bliver derfor brugt på at forkæle veninder og familie. De kommende posts fra mig vil nok være en del præget af mere kalorierige indslag🙂

I går var jeg et smut forbi Field’s, da jeg skulle købe lidt ind til kaloriebomberne. Jeg har længe ønsket mig et par nye puder til sofaen. Kunne ikke stå for disse i Magasin fra Debenhams home accesories. Er helt pjattet med den lidt mormor-inspirerede brodering. Min fascination blev kun endnu større, da de var nedsat med 30 pct. Lille fødselsdagsgave til mig selv🙂

// Julie

20120616-152345.jpg

Hvad tænker du?

