Hilsen fra Cuba II

Nu er jeg endelig i nærheden af internet igen og SÅ skal der blogges!

Vi har det dejligt i dette specielle land. Selvom jeg har boet i Indien, vender jeg mig aldrig helt til ikke-vestlige standarder. Selvom at man sørger for at bo godt og 4-5 stjernet, betyder det ikke, at du er fri for kakerlakker på værelset, fugtspletter på væggene, et fjernsyn som ikke dur osv. Heldigvis vender jeg mig hurtigt til den skæve standard, men det tager lidt tid, før appetitten er tilbage, når du har fanget en klam rød karkkelak og dens store onde stedsøster på det badeværelse som man skal bruge en uge frem.
Føj da!

Nedenfor får I lidt billeder fra Havana.
Den første gruppe billeder er af det hotel vi boede på, som var bygget i 1908 og var malet med pastelfarver fra top til tå. Den anden og tredje gruppe billeder er af selve byen og af nogle af de ting vi oplevede.

Jeg har i dag forberedt nogle indlæg med bl.a. Outfits, som løbende vil komme på bloggen i denne uge🙂

// Maria

20120613-100738.jpg

20120613-100754.jpg

20120613-100800.jpg

Hvad tænker du?

