Orange details

Da jeg som bekendt ikke formåede at finde en ny kjole til årsfesten fredag, valgte jeg at investere lidt i lækre læber. Min matasdame og jeg blev enige om, at vi skulle vove os ud i noget orange, da min kjole var hvid/sort. Jeg købte derfor en Rouge in love fra Lancome i farven 146B og en lipdefiner fra Chanel i farven 38. Jeg har aldrig rigtig gjort så meget ud af mine læber, men ih de blev så fine sammen med min knaldorange Aloha lak fra Dior. Fik desværre ikke taget et billede, da jeg gjorde mig klar på jobbet. Det er dog langt fra sidste gang, jeg har haft det på, så jeg uploader et billede ved lejlighed🙂

// Julie

20120610-113237.jpg

Hvad tænker du?

