Velkommen til Karen i mit skab

Jeg beklager stilheden på bloggen de seneste dage, men Maria er som bekendt “out of office”, og jeg har haft drøntravlt med årsfest på arbejdet i går. Puha jeg er så småt ved at komme til mig selv efter en lang dagen derpå. Jeg er glad for, at jeg ikke lykkedes med at finde en ny kjole, da min bordherre allerede ved hovedretten valgte at tabe rødvinsflasken ud over mig🙂

I torsdags fandt jeg til gengæld denne fine top fra Karen by Simonsen. Elsker farverne og mønstret. Den er så fin til min blå højtaljede Hugo nederdel i hvert fald. Har det flotteste vandfald på fronten. Den skal nok blive et hit til sommer🙂

// Julie

20120609-220758.jpg

20120609-220745.jpg

Hvad tænker du?

