Tøjkrise

I går modtog jeg min fine kjole fra ASOS salon. Den var selvfølgelig for stor, og jeg kan ikke nå at få den i en mindre størrelse inden festen fredag. Typisk! Nu er gode råd dyre – eller den kjole, jeg overvejer som erstatning, er i hvert fald🙂 Prøvede nemlig for et par uger siden denne fantastiske silkekjole fra Rutzou til 2199 kr. Den sidder helt fabelagtigt, men jeg frygter lidt det upraktiske ved en lang silkekjole. Godt nok holdes festen i Operaen, men når først vinen går ind, er det som om fornuften og påpasseligheden, hvad ens outfit angår, ryger ud. Så umiddelbart er min plan nok bare at hoppe i en af de mange kjoler, der allerede befinder sig i mit skab, og bestille ASOS kjolen nummeret mindre, så jeg har den til en anden god gang. Jeg inviteres derfor meget gerne til sommerfester, så den fine kjole kan luftes😉

// Julie

20120605-101517.jpg

Hvad tænker du?

