En lille hemmelighed

For et par uger siden var jeg i matas for at shoppe lidt kosmetik. Da det var rigtig varmt i vejret, tænkte jeg, at jeg måske skulle se, om jeg kunne finde mig en ny yndlingsdeo. Jeg synes ofte, at de skuffer, så jeg spørger den søde matasdame, om hun kan anbefale mig en god antiperspirant. Først anbefaler hun den gule fra Nuxe, som jeg desværre har prøvet uden den store begejstring. Herefter siger hun: “vil du høre en lille hemmelighed? Alle medarbejderne her i butikken bruger deoen fra Clarins men”. Da hun kan se min skepsis, tilføjer hun hurtigt: “Den dufter ikke af mand!” Jeg sprang ud i det og snuppede en mandedeo med hjem. Nu har jeg brugt den et par uger, og jeg er vildt imponeret. Den dufter dejligt diskret og på ingen måde af mand, tørrer hurtigt uden at efterlade striber og bedst af alt har den lang holdbarhed. Det eneste minus er, at den ikke er uden alle de grimme stoffer, og så koster den 165 kr. – men vi kan jo for pokker ikke undgå alt det farlige i alle sammenhænge!🙂

// Julie

20120601-213245.jpg

Hvad tænker du?

