Udvalgt igen

Så blev FMF endnu engang udvalgt på stylegallery.com – denne gang er det mit seneste outfit med min patrice lace dress, der er valgt til guiden: 12 looks med blonder med ordene:

Den sorte blondekjole er perfekt til sommerens fester. Style den med simple accessories, så der kommer fokus på blonderne – især når de er så flotte som i denne kjole.

Kjolen er jo egentlig blå, men lad os ikke hænge os i detaljer😉

Nu vil jeg slappe af med lidt mgp, mens jeg surfer efter en kjole til årsfesten på mit nye arbejde. Poster nok et par bud de kommende dage🙂

// Julie

20120526-205325.jpg

Hvad tænker du?

