Dagens outfit

Aloha! Hold da op et dejligt vejr vi har disse dage! Håber at I nyder det derude🙂

Jeg har desværre haft for travlt til at blogge denne uge, da hummel har afholdt/afholder Salgsconference (hvor nye produkter bliver presenteret internt).

Dagens outfit har et lidt “boy’ish” tema, da jeg har herre-bermudas på og kasket. Mine bermudas er oversize, så I kan sagtens hoppe i kærestens bukser! Jeg har altid lånt bukser af hhv. Brødre, fædre (har næsten to🙂 ), og kærester. Det er bare rart, når bukser ikke strammer alle vegne🙂

Forleden havde jeg kasket på fra H&M, Bermudas fra Levi’s, strik-top fra H&M, cardigan fra H&M, vintage bælte og sandaler fra Zara. Mit ur er fra Marc By Marc Jacobs, og mine armbånd er hhv. vintage, fra COS og Sif Jacobsen. Ringene er fra H&M og vintage.

// Maria

20120524-220003.jpg

20120524-220400.jpg20120524-220021.jpg

20120524-220037.jpg

20120524-220011.jpg

Hvad tænker du?

