Lilla hår – I did it!

SÅ fik jeg endelig gjort det! Da jeg var til frisøren forleden fik jeg hende til at lave en tyk stribe med lilla i mit hår. Da jeg har lidt af frisørskræk (og stadig gør det, når jeg ikke bliver klippet af min faste frisør), var min frisør meget overrasket, da jeg tog en lilla hårfarve op ad tasken🙂 Hun var nok ligeså overrasket, som da jeg bad hende om at give mig 6 mm. I den ene side🙂

Den lilla stribe er meget diskret og jeg er virkelig glad for den🙂

// Maria

20120518-230017.jpg

Hvad tænker du?

