Middag på MADKLUBBEN Steak

I onsdags tog jeg hjem til København for at nå en tur på restaurent med familien, til frisøren, konfirmation hos min nevø og min kærestes kamp i Parken og tilhørende middag, for igen at tage turen hjem til det Jydske i nat da arbejdet kaldte i dag🙂 Puha – godt med weekend!

Først vil jeg pressentere jer for restaurentbesøget i onsdags. Jeg var på MADKLUBBEN Steak på Pilestræet sammen med min familie. Konceptet er perfekt til mit temperament, da man næsten udelukkende betaler for det gode mad og ikke for service. Det er et meget nydeligt og pænt sted, men man skænker selv sin vin, og fordeler selv sit bestik. Menukortet er meget enkelt, og maden var fantastisk. Man kan få tre retter for 300 kr. og for en 50’er mere, kan du få tre desserter i stedet for en!!!(det gjorde jeg selvfølgelig🙂 ). Min lillebror og stedfar fik en rib-eye på 750 gram som I kan se nedenfor.
Det eneste minus ved MADKLUBBEN Steak var, at de havde slukket for varmen, og det (som i nok ved) var ret koldt i onsdags, så det var lidt for koldt til min smag.

// Maria

20120518-193111.jpg

20120518-193222.jpg

20120518-193231.jpg

20120518-193251.jpg

Hvad tænker du?

