Dagens outfit

Når man starter nyt arbejde, forsøger man lige at fornemme kulturen og stilen til at starte med (eller det gør jeg i hvert fald). Det skal helst ikke være pga. ens outfit, at de husker, hvem man er – gerne for ens kompetencer i stedet🙂 I dag havde jeg dog alligevel valgt at tage min nye katte-top på, som jeg købte til Valby outlet i weekenden. Jeg havde valgt at sætte den sammen med min nederdel fra Inwear, cardigan fra Life-is.dk, sko fra Fendi, ur fra Rosendahl og halskæde fra COS. (I har efterhånden set alle disse items et par gange – men de fungerer bare så godt som workwear!) For at det ikke skulle blive alt for sort i sort, fik min røde neglelak fra i lørdags lov til at blive siddende🙂

// Julie

Hvad tænker du?

