Outlet fund

I denne weekend er der outlet i Valby Hallen. Jeg bor ret tæt på, så valgte lige at tage et smut forbi til eftermiddag. Der var åbenbart ret lang kø det meste af dagen, men da jeg kom 1½ time før luk, gik jeg direkte ind. Der var desværre ikke så meget lækkert at komme efter, men jeg faldt alligevel for denne a-formede nederdel og fine top med katte til 250 kr. pr. del.

Ved udgangen fik man et gratis Costume og Woman fra april måned, som jeg ikke har fået læst før, så turen var bestemt ikke helt forgæves, selvom jeg må indrømme, at udvalget var lidt skuffende🙂

// Julie

Hvad tænker du?

