Fancy kombikæde

Mens jeg venter på, at den søde postmand kommer med mine nye Chloé solbriller, er jeg faldet over disse fantastiske hals/brillekæder fra Prism hos hennyandmy.dk. Som udgangspunkt har jeg et lidt anstrengt forhold til brillesnorer, men det kan altså være ret praktisk af og til – og med disse er det lige pludseligt også lækkert. Kan godt lide, at de kan fungere som almindelig halskæde, når man nu ikke bruger briller til dagligt. Lidt pricy er de, så må komme på min ønskeseddel til at starte med.

// Julie

Hvad tænker du?

