Dagens outfit – Turboweekend edition

Jeg har en kæmpe svaghed for danske Turboweekend, som jeg har set live en del gange efterhånden. I fredags spillede de til Fredagsrock, så jeg smuttede en tur i Tivoli med en veninde. Selvom Tivoli har strenge lydrestriktioner, der kan ødelægge enhver koncertoplevelse, stod vi så langt fremme, at man ikke rigtig fornemmede, at lyden var lidt lav. Det nye materiale, Turboweekend spillede, tegner i øvrigt virkelig godt for det kommende album. Ih det var en herlig måde at bruge en fredag aften!🙂

Jeg havde min nye Marc by Marc Jacobs jakke på, nederdel fra Inwear og laksko fra Carlo Pazolini. Tasken er fra Sonia Rykiel. Billederne er taget i Tivoli fredag aften med min iPhone, så det har gjort dem lidt mere funky.

// Julie

Hvad tænker du?

