Smuttur til Milano

Som I nok har bemærket, har der været lidt stille på bloggen fra min front i denne uge. Det er der en helt særlig grund til – min kæreste og jeg var et par dage i Milano og nyde lidt højere temp, shopping og lækker mad. WiFi er ikke en ting, de gør det så meget i dernede, så har mere eller mindre været uden internet alle dage. Nok meget sundt at prøve egentlig.

Milano er et shoppingmekka uden lige – dog primært inden for den lidt mere lux genre. Jeg fik derfor købt få, men ret nice items på turen. Jeg poster mine scoops løbende de næste dage🙂

Til at fordrive “ventetiden” får I her et par billeder fra turen

// Julie

Milano når det er bedst (sammen med ALLE de japanske turister!)🙂

Must see - virkelig fantastisk (og lidt hyped) fashionbutik

Fandt de fineste Miu Miu sneaks - men lige lidt for pricy

Mmmh chokoladesko- og tasker!

Kvalitetsunderholdning til flyet hjem

Hvad tænker du?

