Marni for H&M

Som nogle af jer måske kan huske, så glædede jeg mig meget til Marni for H&M kom i butikkerne. Jeg var så desperat, at da jeg indså at online salget startede kl 10:00 på en hverdag, og jeg var travlt optaget på arbejde, fik jeg min stakkels mor overtalt til at sidde klar ved computeren for at købe et par bukser til mig (kan selv selv se nu hvor dumt, forkælet og desperat det var – sorry Mutti!).
Det lykkedes ikke for hende, og jeg måtte tage ned i Aarhus by for at se om jeg kunne støve noget Marni for H&M op. Dette lykkedes!!! Jeg gik lykkelig ind i omklædningen med mine bukser i flere størrelser og ingen sad som de burde (på mig)!! STORT ØV!!

Hvis I andre har mod på at prøve kollektionen, findes meget af den stadig (og til nedsatte priser!!) i den største H&M i Aarhus (på broen, ved åen), hvor nedenstående billede er taget.

// Maria

20120425-222607.jpg

Hvad tænker du?

