Det putter jeg i mit hår

Jeg er i gang med at få langt hår. Jeg har ellers længe haft ret kort hår med et undercut i nakken ala Marias sidecut. Må se, om jeg ikke kan finde et billede, som jeg kan poste på et tidspunkt. Det var ret fint, men jeg blev lidt træt af at vedligeholde det. Det kræver sin kvinde at få langt hår igen. Ikke nok med, at man er ved at få spat af udvoksningerne af og til, så er det vigtigt med gode produkter, så man slipper for at få klippet spidserne for tit – ellers tager det jo 100 år at få vokset langt!

Jeg har længe brugt Chamomile serien fra Jurlique. Jeg elsker duften og kan godt lide, at den ikke indeholder alt muligt grumt. Derudover har jeg aldrig oplevet, at mit hår er så glansfuldt uden at fedte. Perfekt makkerpar!

Cirka en gang om ugen bruger jeg en hårkur fra Simply Organic. Ih mit hår bliver så lækkert og blødt af den. Kan varmt anbefales!

Som det nyeste skud på stammen hoppede jeg for et par måneder siden på Moroccanoil-bølgen. Jeg er solgt! Jeg tager normalt et enkelt pump i håret inden føn, og håret bliver så lækkert af det – uden at fedte. Min frisør har faktisk netop anbefalet mig en bedre (og billigere) udgave, som dufter af vanilje. Kan selvfølgelig ikke huske, hvad den hedder. Den tror jeg, at jeg køber, når denne er brugt op (om 100 år. Den er simpelthen så drøj i brug!)

// Julie

Hvad tænker du?

