Farvel gave

Jeg starter nyt arbejde 1. maj. Jeg glæder mig og håber, at jeg hurtigt finder en, der lyster at lege fotograf til dagens outfit af og til! Det er i øvrigt derfor, at jeg holder al den ferie pt.🙂 Inden kandidatfesten i fredags, var jeg forbi kontoret for at få et glas vin og sige pænt farvel til de andre. Det er altid mærkeligt at tage afsked. De var så søde at give mig et par farvel gaver. Den ene er dette fine silketørklæde fra BellaBaloo. Er helt pjattet med farvekombinationen med den svage mint/pastel grønne og de brune toner.

Derudover fik jeg et par svømmebriller og badehætte (selvfølgelig i pink) med ordene: “Man skal ud på dybt vand – der hvor man ikke kan bunde og prøve nye ting”. Med til historien følger næsten, at jeg ikke kan svømme for de af jer, der ikke ved det🙂 Og så påstår man, at advokater er helt uden humor. tsk tsk🙂 Fin lille gimmick.

// Julie

Hvad tænker du?

