Dagens outfit

Jeg havde egentlig planer om at poste mit fredagsoutfit lørdag, men kandidatfesten var en god en af slagsen, så jeg var ikke meget værd i går! Bedre sent end aldrig kommer det på bloggen 🙂

Jeg havde valgt at springe i min stribede kjole fra Monsoon Fusion sammen med mine Kat Maconie sko, som jeg købte til en særdeles god pris på theoutnet.com for en måneds tid siden. De kom direkte på mine fødder efter en tur hos min skopusher. Jeg var lidt spændt på, om de var til at holde ud at have på en hel aften – men det var intet problem heldigvis. De fik deres danse-debut🙂

Billederne er taget med min Iphone, så kvaliteten er derefter.

// Julie

20120422-101218.jpg

Hvad tænker du?

