Mit skodepot på arbejde…

Jeg er den sidste uge blevet drillet lidt på arbejde med mit lager af sko ved min plads. Det er også lidt fjollet, at så mange sko er endt på mit arbejde, men det er jo der, jeg bruger dem mest🙂

Fra venstre mod højre:
Støvler fra Marc By Marc Jacobs
Ballerinasko fra Addidas by Stella McCartney
Stiletter fra COS
Wedges sneakers fra ukendt mærke
Herresko i lak fra River Island
Wedges fra Marc By Marc Jacobs

// Maria

20120421-151922.jpg

20120421-151957.jpg

20120421-152013.jpg

20120421-152026.jpg

Hvad tænker du?

