Nye solbriller bestilt

Jeg har netop bestilt disse fede Marcie solbriller fra Chloé via Designers and Friends nedsat til 895 kr. Der var en del modeller at vælge imellem, men faldt hurtigt for disse. Jeg havde dog ret svært ved at beslutte mig for, om de skulle være i “skildpadde” farven, eller om jeg skulle gå efter modellen i sort i stedet. Det endte med skildpadden efter en omgang okker-gokker. Ih jeg glæder mig til at modtage dem. Det er altid lidt et sats at shoppe solbriller online, men håber de fungerer. Skal nok poste nogle flere billeder, når postmanden har været forbi med dem🙂

// Julie

Hvad tænker du?

