Morgenmad forklædt som dessert!

God formiddag derude! Jeg har været tidligt oppe i dag, da jeg skal have noget arbejde færdigt til i morgen, og har en aftale i eftermiddag. Min kæreste skal spille mod sin gamle klub (fra sjælland) i aften, men jeg skal desværre ikke på stadion og se den, da jeg skal hjælpe en veninde, hvis kæreste også spiller for holdet, med nogle praktiske ting. En af de største udfordringer ved dette semi-nomade liv (som fodboldfamilie) er, at man ikke har sin familie og “rigtige” netværk omkring en, så hvis der skal flyttes, passes børn, luftes hund mm. må man ofte trække på andre fra “klubben”. Heldigvis er alle omkring “klubben” meget hjælpsomme, da de fleste er i samme båd, og selvom jeg ikke har børn, hund mm. giver jeg hellere end gerne en hånd med.

// Maria

Nedenfor kan I se min lækre morgenmad som bestod af jordbær, jordbær/rabarber Cheasy yoghurt, mandler og müsli.

1 comment
  1. Rene said:

    Høj hestehale klæder dig

Hvad tænker du?

