Ferietid er kaffetid

Som I nok har bemærket, er det ikke mange “dagens outfit”, der kommer fra mig i disse dage. Jeg er gået lidt i feriemode med mine outfits, så det bliver først til maj, at jeg rigtig kommer tilbage for fuld styrke, hvad den slags angår🙂 Min lange ferie bliver til gengæld brugt på at drikke kaffe med alt og alle. Det er så hyggeligt! Jeg er egentlig ikke super afhængig af kaffe, så herhjemme drikker jeg normalt Nespresso med mælkeskum. I sidste uge gik min mælkeskummer fra OBH i udu, så i fredags smuttede jeg ind til Nespresso butikken i KBH og købte mig en ny (og bedre!). Jeg har lige testkørt den – nammenam. Kan klart anbefales frem for mikroovns-metoden. 🙂

// Julie

Hvad tænker du?

