Arbejd arbejd og træning!

Siden påskeferien sluttede, har jeg brugt de fleste af mine vågne timer på at arbejde på en spændende opgave, som har deadline imorgen. I skrivende stund sidder jeg i toget på vej hjem fra arbejde (18:00) og kobler af med lidt blogging inden computeren skal tændes igen🙂

Næsten uanset hvor travlt jeg har, sørger jeg for at få motion, hvilket jeg fik klemt ind igår🙂

Jeg træner af flere grunde. For det første har jeg dyrket sport siden jeg var 5 år gammel, og da jeg er opvokset i en sportsaktiv familie, har det altid været en naturlig del af mit liv. jeg mindes ikke, at der nogensinde er gået mere end 14, hvor jeg ikke har dyrket sport. Lige nu går jeg i fitness og træner cardio. Jeg holder meget af holdsport (fodbold) men dette passer ikke ind i mit liv lige nu, da jeg ikke kan låse mig fast 2-3 dage om ugen.
Jeg træner selvfølgelig også for at beholde den størrelse som står i nakken af mit tøj, men mest af alt fordi det giver mig energi og overskud samt renser mit hoved (for hvad der nu må foregå deroppe). Jeg skriver ikke dette for at virke frelst (for jeg har også dage hvor jeg ikke kommer afsted, eller ender på motioncyklen i laveste gear) men fordi det fylder en stor del af mit liv, og jeg gerne vil dele en af mine store inspirationskilder med jer🙂

Nemlig min amerikanske veninde Sienna Bahlmann, som har en vilje af stål og et utroligt positivt sind – hvilket jeg ofte ser som opskriften på at nå svære mål, uanset om der er tale om træning, arbejde eller privat.

20120412-192140.jpg

Hun er certificeret personlig træner, har læst medicin, og har vundet flere titler indenfor “Natural Bodybuilding”.
Jeg har ikke noget mål om at se ud som hende, men hendes pep-talks på FB er guld værd🙂

// Maria

20120412-192153.jpg

Du kan læse et interview med hende her:
http://worldphysique.com/competitorofthemonthjuly11?reloaded=true

20120412-192147.jpg

1 comment
  1. MøgKælling:) said:

    Jeg er så enig!! Nu ved jeg hvad jeg ønsker mig til jul:)

Hvad tænker du?

