Et lille vidunder

Jeg har gennem tiden prøvet en masse forskellige mascara. De sidste par år har jeg svoret til den japanske Imju Fiberwig. Den slår min tidligere favorit Diorshow med mange længder. Ud over at jeg får smækre, lange, fyldige vipper pga. de små fibre, kan den fjernes med en vatrondel med vand. Det er ingen hemmelighed, at jeg er lidt af en tudeprinsesse, og jeg har endnu ikke prøvet en tudetur, hvor Fiberwig fik mig til at ligne en vaskebjørn efterfølgende. Den bliver, hvor den skal.
Jeg ved, at det ikke er alle, der er lige begejstrede for den – but I’m a fan!🙂

// Julie

Hvad tænker du?

