Sonia by Sonia Rykiel

Jeg er blevet forelsket – og jeg tror faktisk, at det ender med, at denne taske fra Sonia by Sonia Rykiel ender med at flytte hjem til mig. Der findes intet bedre end en rigtig fashionable”sæk” til at kaste alle sine tøseting ned i!
Jeg har allerede en lille Sonia, som jeg er helt pjattet med. Kan fornemme, at hun har brug for en storesøster. Foret i denne model og den lille aftagelige pung er jo ikke til at stå for🙂
Efter lidt research rundt omkring, ender det med, at det bedst kan betale sig at købe den fysisk i Magasin (ja, der kan man bare se). Nu må vi se, om min fornuft stopper mig trods alt.

// Julie

2 comments
  1. Katrine said:

    Den kan hverken lille Sonia eller du da leve uden! Lille Sonia må have en storesøster.
    Kh. Katrine

  2. Det må være argumentet, jeg bruger over for min banklady😉
    // Julie

Hvad tænker du?

