Et lille fif

Når man har langt hår som mit, og man ikke kan prale med, at jeg er lys blond af natur, og derfor jævnligt får lysnet bundet (lige bortset fra nu, hvor jeg kæmper for at få en pæn udgroning – hvis den findes!), så lider man ofte af tørt hår og grimme spidser. En måde hvorpå jeg forhindrer dette, er ved at undgå at vaske mit hår for meget. Jeg vasker det ca. to gange om ugen, og bruger så tørshampoo de dage, hvor det godt kunne trænge til en vask.
Udover at Matas har lanceret en rigtig god tørshampoo (og til en fin pris), så så jeg forleden, at de havde en lille 50 ml. dåse til kun 16,95 kr. som vil passe i de fleste tasker. Hvis man ikke har prøvet tørshampoo før, så er der nu mulighed for dette, uden at man skal ofre for mange penge🙂

// Maria

20120410-072459.jpg

20120410-072510.jpg

Hvad tænker du?

