Sneak peak fra igår…

Nu sidder jeg igen i toget på vej hjem fra Kbh. Det har været et skønt døgn sammen med mine veninder. Jeg sov hos min veninde i Nyboder, og jeg havde helt glemt, hvordan det er sove i en gammel lejlighed, hvor gulvet knirker, radiatoren pruster og væggene er kolde – det var SÅ hyggeligt og jeg sov fantastisk🙂

Dagen igår var meget action packed med rundvisning på Frederiksberg slot (Hærens Officerskole), forberedelse af feltration, quiz, nynneleg og åbning af champange med SABEL (!!)

Nedenfor kan i se hvordan det forgik da vi skulle åbne champange med en sabel (min venindes kæreste har våbentilladelse). fire af flasterne blev åbnet til perfektion, men som i kan se på det sidste billede, gik det galt for min veninde Stine🙂

// Maria

Hvad tænker du?

