Hemmeligt event med pigerne…

I skrivende stund er jeg på vej til København, for at se en gruppe veninder som jeg har kendt i mange mange år. Vi skal på et hemmeligt event, som en af mine helt gamle piger har arrangeret (altså hun er ikke gammel – 26 år, men jeg har kendt hende siden vi var 5 år gamle).

Hun er sergent i forsvaret og vi skal mødes på Hærens Officerskole som ligger på toppen af Valby bakke ved sigen af Zoologisk have. Vi ved ikke hvad vi skal, andet end at vi skal have “fornuftigt” tøj på (dvs. flade sko og varmt tøj).

Efter arrangementet skal vi hjem til hende og hygge. Hun bor i Nyboder som er et af de hyggeligste steder i København.
Boligerne er helt tilbage fra 1631 og er ejet af den danske forsvar.

Som i mange andre gamle bygninger er der meget lavt til loftet, og da min veninde skulle søge om at få en lejlighed i nyboder, sprang hun meget af ventelisten over, fordi hun ikke er så høj, og derved “passede” ind i flere af lejlighederne, end mange andre på ventelisten🙂
Jeg er meget misundelig over, at hun bor så hyggeligt og centralt et sted i København!

// Maria

Hvad tænker du?

